Live Facebook - Iti poate spune ce valoare ai tu sau pagina ta facebook

AlexH

Merg pe strada catre Mine...
Membru personal
Administrative
Freelancer
SEO Expert
Toata lumea stie acum de live pe facebook si unii dintre noi ne-am cam saturat de atatea live-uri in newsfeed. Ce nu inteleg multi este ca acel live banal pe facebook iti poate oferi foarte multe informatii despre tine, pagina ta, cine te urmareste, valoarea, interesul si atentia acestora.

Astazi Martha Stewart care are peste 2 milioane de like la pagina ei, a facut un live (nu e primul) si dupa 30 minute nu a reusit sa stranga mai mult de cateva sute de privitori si pentru scurt timp a avut un boost pana la 2.2k dar atat si nimic mai mult.

Sa ai 2 milioane de like la pagina, un nume de rezonanta, unde toti iti stiu numele, ai sute de produse, sa ai doar cateva sute de privitori la un live este chiar o rusine.
Vezi alte panarame de pagini, sau conturi a lui neica nimeni care au mult mai multi privitori la sesiunea live decat persoane foarte cunoscute.

Prin acest exemplu revin la o idee/sugestie mai veche si tot incerc lumea sa inteleaga.
Angajamentul utilizatorului, al consumatorului daca expui un produs. In general lumea calculeaza angajamentul, atentia la un utilizator, prin like, coment scurt si poate un share, dar e gresit in opinia mea, cel putin de cand a aparut serviciul de live.

In comparatie cu metodele vechi, la sesiunea live, utilizatorul trebuie sa acorde mai mult de o secunda sau doua la continutul tau. Daca esti o persoana cu influenta, lumea are incredere in ceea ce spui, promovezi sau le place ceea ce vede, vor sta si viziona live-ul tau, daca nu vor face scroll dow.

Mai sunt si alte vedete foarte cunoscute care abia reusesc sa stranga cateva zeci de persoane pe live cand au cateva milioane de like la pagina.

Ce inseamna asta?
E chiar foarte simplu. Inseamna ca te poti baza, sau audienta ta este de doar cateva zeci sau sute de persoane si nu mii, milioane de persoane. Un lucru important daca vrei sa vinzi ceva si nu doar sa primesti un like ori click pe site.

Vrei sa vezi audienta ta reala la pagina sau cont facebook?

1. faci 10 posturi pe facebook timp de 7 zile
2. aduni la toate numarul de like, coment, click pe link, numar de persoane care au vazut postarea
3. faci media sa vezi numarul celor activi, interesati din numarul total de like la pagina sau prieteni.
4. faci 10 live timp de 7 zile
5. vezi cati privitori ai avut per live, apoi per total si faci media.
6. vezi cati dintre acestia au vazut minim 5 minute din live, dar 10 minute
7. acum poti face o comparatie intre cele doua metode

Daca vrei sa vinzi ceva, atunci clientii tai care ar putea cumpara sunt cei de la punctul 6 si nu numarul total de like-uri.

Metoda se poate aplica si la cumpararea de pagini facebook pentru a stabili valoarea.

Ati inteles pana aici? :D
 
Loading...
Back
Sus