NewHOST amenintari si intimidari la clientii DDsNet

Dupa ce ati citit informatiile de mai jos, cine credeti ca este de vina?

  • Firma NEWHost

  • Clientul

  • Amandoi


Rezultatele sunt vizibile doar după vot.

AlexH

Merg pe strada catre Mine...
Membru personal
Administrative
Freelancer
SEO Expert
Astazi m-am trezit cu mesajul de mai jos, dupa ce un user a postat pe forum problemele care le are cu firma NewHost.

Buna ziua,

Avem rugamintea de a sterge orice cuvand "newHOST" din topicul ce face referire la subiect avand in vedere ca "newHOST" este marca inregistrata si nu sa primit acordul din partea dvs de a posta marca noastra "newHOST" pe acest forum.

Va rog ca in cazul in care stergeti tot topicul sa pastrati un backup cu datele de autentificare ale utilizatorilor si adresa de IP in conformitate cu legile din Romania, avand in vedere ca departamentul nostru juridic va actiona in judecata utilizatorii ce au postat pentru ca dansi sa ofere probe in ceea ce au spus. Daca aceste probe nu vor fi adevarate acestia vor trebui sa acopere orice prejudiciu si inclusiv cheltuieli de judecata. Vom avea nevoie ca in instanta sa prezentati toate aceste topicuri/subiecte.

Va multumim pentru intelegere si cooperere.

Doresc sa fac cateva precizari inainte sa incepeti sa va injurati prin e-mail, telefon sau alte metode de comunicare.


1. userul in cauza nu este singurul cu probleme de gen. In ultimele zile au fost si alti useri care mi-au cerut ajutorul pentru ca s-au trezit cu toate site-urile down, iar cand v-au cerut ajutorul raspunsul vostru nu fost unul tocmai civilizat.
2. ati achizitionat firma de hosting DDsNet, dar nu ati trimis nici o notificare legat de schimbarea proprietarului, de noile reguli, daca site-urile vor fi mutate pe server noi, etc.
3. am inteles ca ati marit preturile prin adaugarea unui procent care conform voua este TVA, dar userii nu au primit nici o notificare leagat de aceasta modificare.
4. ati adaugat la facturare licente sau servicii dar fara sa notificati userii de acestea.
5. inainte de a muta site-urile la clienti pe noile servere, trebuia sa trimiteti o notificare si sa oferiti un interval de timp in caz ca acesti nu doresc sa continui si sa isi mute site-urile la alt provider.
6. este de datoria voastra sa faceti tot ce este posibil ca site-urile la clienti sa functioneze perfect dupa mutarea pe noile server. In momentul cand ati inceput transferul pe noile servere, toate site-urile functionau perfect, asa ca este de datoria voastra sa va asigurati ca functioneaza si pe noile servere, chiar daca clientii nu au achizitionat un servciu de management la host, vps, server.
7. NU sunteti POLITIA Romana sa amenintati (chiar daca a fost spus sub o forma draguta) ca le faceti vizita la domiciliu. Sunteti firma de hosting sau de camatari?
8. amenintati ca`i dati in judecata pentru ofense si pagube de imagine, dar pagubele suferite de clientii afectati care au stat si 4 zile cu site-urile down cine le plateste? Sunt clienti care aveau si 40k unici per site, care genereaza destule venituri. O sa platiti pagubele generare de aceasta perioada down? Sau sanctiunile google prin declasare in pozitie SERP pentru perioada in care a fost down?

Extras din Termennii si conditiile DDSnet
https://ddsnet.ro/termeni-si-conditii
85c104d354e54dc98164842a0bec884e.png

Garantia uptime
Serviciile de gazduire web oferite de catre compania noastra garanteaza un uptime mediu de 99,9% . În cazul unui uptime mai mic decât cel garantat, Furnizorul se obliga, la cererea Beneficiarului, sa crediteze contul acestuia, procentual din valoarea abonamentului lunar, astfel: 10% pentru uptime între 99.9% si 99%, 25% pentru uptime între 99% si 98%, 50% pentru uptime între 98% si 95%, 75% pentru uptime între 95% si 90% si 100% pentru uptime sub 90%.


Conform acestor termeni trebuie sa oferiti refund la client intre 75 si 100% din luna respectiva.

Extras din Termenii si Conditiile NEWHost
https://www.newhost.ro/termeni-si-conditii/
85245a0551624f3f92f8c3561a234ef1.png

Furnizorul garantează o disponibilitate de 99,9% a serviciilor oferite. În cazul unui uptime mai mic decât procentul menționat, fiecare client va primi la perioada de găzduire achiziționată 120% din intervalul de timp în care serviciul a fost nefuncțional. Despagubirile se ofera doar la cererea clientului. newHOST.ro este absolvit de plata oricăror penalităţi sau daune în caz de forţă majoră, ca urmare a suspendării contului, din culpa CLIENTULUI sau a unei terțe părți.

Dupa cum vedeti in textele de mai sus, clientul ar avea tot dreptul sa va actioneze in judecata si nu voi. Numai din datele prezzentate in acest topic, orice amarat de avocat, fara prea mare experienta va avea castig de cauza pentru client, unde va trebui sa platiti mult mai mult.

Detin discutiile dintre voi (NEWHost) si cativa clienti si chiar daca spuneti ca sunteti niste profesioniti, din mesaje nu se vede acest lucru.
Stiu ca unii clienti au folosit un limbaj mai colorat, lucru care nu este tocami ok, dar trebuie sa va ganditi putin si sa intelegeti reactia acestora. Dupa ce muncesti si investesti bani sa ai o pozitie buna in google, te trezesti intr-o zi cu toate site-urile down si cand ceri explicatii la firma de host, primesti un raspuns dupa cateva ore din care singuru lucru care intelegi este ca ne doare`n **** de voi si problemele voastre.

Cat despre cererea de a sterge orice topic cu si despre NEWHOST, cu respect refuz acest lucru.
Roforum este un forum public unde fiecare user are dreptul sa posteze orice doreste si despre oricine. Fiind un forum public aveti dreptul si posibilitatea la un Drept la Replica unde va puteti spune parerea legat de incident.

Va rog sa intrebati Departamentul Juritic cand si cum imi puteti cere sa execut un backup la topic, informatiile userului care a postat si orice alta informatie, mai ales ca roforum.net nu are host in romania si nici domeniu .ro, chiar daca continutul este in limba romana.

Recomandarea mea este sa va cereti scuze la clienti, oferiti un bonus pentru placerile provocate si gata.


Legat de VPS si Servere.

In 99% din cazuri acestea vin fara management si orice problema legat de administrarea acestui revine clientului. Firma care ofera are obligatia ca acesta sa fie online tot timpul, sa schimbe componente hardware cand este cazul.

In cazul de mai sus, toti cei care mi-au cerut ajutorul nu aveau nici macar ping pe ip, iar asta e problema firmei care ofera vps sau dedicatul. Deci nu a fost o problema de configurare din partea clientului.

Detin hosting shared cat si cateva dedicate la firme diferite si chiar daca nu am management la acestea, cei de la support ma ajuta rezolvand ei problema, fie ma indruma cum sa o fac singur, ca in final serviciul meu sa fie functional.
Inteleg ca uneori clientul poate abuza de serviciul support, dar nu trebuie folosit un limbaj de gen. Se poate foarte usor notifica clientul ca in termen de 30 zile sa caute alt provider.


Dece este pus topicul la Lista Neagra?

Din informatiile care le detin pana acum arata ca NEWHost este o firma care isi ameninta si intimideaza clientii pentru propriile greseli. Pana se dovedeste altceva, topicul va ramane aici.

Roforum.net.
 
Update:
Eu @AlexH nu am trimis nici un mesaj catre firma DDSNet sau NewHost in care ii anuntam ca am sters topicul in care un user vorbea despre serviciile lor. Asa ca de primiti un mesaj de acest gen, sa stiti ca este o minciuna.

Userul @DDSNet a citit acest topic, dar a decis sa imi trimita un mesaj privat (PM) in loc sa raspunda la acest topic. Ma intreb dece nu doreste Dreptul la Replica?
56df90bf4ae845788acf5e1e4898fee7.png

Mesajul este acesta.
93a95a1e6ac34b728043c73e635c1f65.png


Roforum nu va cenzura informatia postat pe forum, asa cum este sugerat in mesajul de mai sus.
 
Sa curga mesajeleee :)) mie mi se pare nostima treaba cu "marca inregistrata" :))). oricum foarte urat ce fac, de cand au aparut pe piata, numai manevre din astea au facut ...
 
Și mie...asta dovedește cât de buni sunt și cât de mult se implică. Nu le place să primească reclamă negativă dar când vine vorba de client îl tratează în ultimul hal..
deci mnoh...părerea mea e să vă mutați..aceeași situație a fost și cu gsoftcentral care știți bine ce au ajuns...
AȘA că am decis să mă mut în altă parte și asta recomand și altora! Rețineți că sunt banii voștri. EI dacă vă vor bani trebuie să vă ofere un serviciu așa cum este prezentat pe site. Adică eu îți plătesc și tu mă iei la mișto? Dacă era un serviciu gratuit mai ziceam, dar pe BANII MEI să mă tratezi așa e inacceptabil!
 
Si eu am niste domenii importante la ei si gazduire, am vrut sa mut domeniile de la ei dar nu imi da codul de transfer, mi-a zis sa reinoiesc domeniile la ei si sa astept 3 lunii ca sa pot transfera, cum e posibil cand eu nu am primit nici o informare prin email de tentativa loc, doar o simpla notificare ca ddsnet o sa fuzioneze cu newhost.ro
 
Si eu am un forum si am fost intimidat la fel de anumite firme, constitutia permite accesul la libera exprimare, deci...
 
Eu nu inteleg !
Dece sa ceri banii pe produse banale bagand tva,licente si down la siteuri cand pot sa fie din nou ca ddsnet cum era odata.
Nu e vorba de bani,voi ii cereti userului astazi 6 € pe licenta,ii vorbesti urat si artagos insa dupa acesta pleaca si urmatorul tot la fel.
Mai mult iesiti in pierdere decat in castig.
Cred ca credeti ca sunteti singura firma de gazduire.
Insa va amintesc eu ca sunt mii de firme de hosting doar in romania.
Daca continuati asa,veti ajunge ca quality,o firma praff.
Si sa zicem ca este aici pe forum unul care i-ati oprit serviciul de gazduire sau domeniul.
Voi platiti sute de milioane acelei persoane daca v-a dat in judecata.
Poftim,ce va convine ?
O persoana are gazduire de 3 euro pe luna.
Vine cam 36 euro pe an,180 euro 5 ani.
Ce alegeti sa va chinuiti cu licenta de 6 euro si va pierdeti clientul fara ca el sa va dea un leu sau sa ramana client fidel mult timp ?
Si eu am servicii la voi inclusiv domenii.
Daca mi's-ar intampla ceva in 2 sec m-asi muta la alt cineva si m-ati pierde cand eu va pot fi client si 30 ani.
Nu conteaza ca ati cumparat compania ddsnet,conteaza sa fiti oameni ca banii vin de la sine.
 
lasa-ti dreacu informatiile, care mai sunteti la newhost...fostul ddsnet, va dau un sfat, mutati-va ca e mai rau ca la ghesi dupa ce a preluat gsoft, am stat cu site-urile DOWN 3 zile, am bagute POSIBILE de 10. 000 euro de la ei, site-uri din prima pagina pe cuvinte foarte cautate sunt in pagina 7 .....si la sfarsit m-au scos pe mine vinovat si mi-au spus sa termin cu intrebarile, si sa continui sa pun intrebari doar daca vreau management de 150 euro, tinand cont ca am platit odata activarea si configurarea vps-ului + facturile in plus + credit in cont sa nu se intample ceva. Eu ii mai folosesc pana se termina luna platita si imi caut in alta parte mai ieftin si cu un pic de suport MOCCA cum vrem toti ca doar suntem romani. ( daca careva are tupeul sa comenteze ceva despre ce am zis, va vin cu dovezi clare si ne vedem direct in judecata)!!!
 
lasa-ti dreacu informatiile, care mai sunteti la newhost...fostul ddsnet, va dau un sfat, mutati-va ca e mai rau ca la ghesi dupa ce a preluat gsoft, am stat cu site-urile DOWN 3 zile, am bagute POSIBILE de 10. 000 euro de la ei, site-uri din prima pagina pe cuvinte foarte cautate sunt in pagina 7 .....si la sfarsit m-au scos pe mine vinovat si mi-au spus sa termin cu intrebarile, si sa continui sa pun intrebari doar daca vreau management de 150 euro, tinand cont ca am platit odata activarea si configurarea vps-ului + facturile in plus + credit in cont sa nu se intample ceva. Eu ii mai folosesc pana se termina luna platita si imi caut in alta parte mai ieftin si cu un pic de suport MOCCA cum vrem toti ca doar suntem romani. ( daca careva are tupeul sa comenteze ceva despre ce am zis, va vin cu dovezi clare si ne vedem direct in judecata)!!!
Ce mai aștepți mane? Dă-i în judecată și cere pagube pentru serviciile prost furnizate. Crede-mă că o să facă pe ei când le vine citația de la proces. Iar pentru restul dacă ați avut pierderi materiale știți ce aveți de făcut. Soluția nu e să pleci că oricum o vei face mai devreme sau mai târziu. Soluția e să iei atitudine și să plătească pentru aroganța de care au dat dovadă!
OPC + Proces :)
 
cu ghesi am avut si eu probleme de acest gen, am renuntat repede la ei, nu inteleg de ce pe banii vostrii va faceti nervi, vizavi de primul post a lui AlexH, newHOST dau dovada de neprofesionalism, slabe sperante de a se tine pe piata
 
si eu cu ghesi am patito rau de tot,cand a vandut gsoftcentral aveam o gazduire pe 1an si mi au anulato si nu au vrut sa mi mai dea bani inapoi nejustificand niciun motiv,aia mari tepari
 
dacă căutați pe net păreri despre newhost găsiți cu sutele..și toate negative =))
Am vazut si eu acel topic si problema la acel client este exact la fel cu cei care au avut probleme acum cateva zile.
Softpedia nu a fost ameninta cu procese pentru ca este prea mare si nu isi permit un proces cu ei, pe cand cu roforum care este mai mic, cred ca pot face orice vor.
 
Am vazut si eu acel topic si problema la acel client este exact la fel cu cei care au avut probleme acum cateva zile.
Softpedia nu a fost ameninta cu procese pentru ca este prea mare si nu isi permit un proces cu ei, pe cand cu roforum care este mai mic, cred ca pot face orice vor.
Sau probabil au amenințat și acel forum doar că nu i-a băgat nimeni în seamă. Oricum, în loc să-și ceară scuze de greșeala/greșelile făcute au preferat să facă circ..doar că tot circul e în defavoarea lor
 
Nu există "Protecţia consumatorului" în România? O marcă înregistrată aduce şi consecinţe, nu numai venituri.
 
Buna,
in ultimii 2 ani multe firmelor mici de hosting au fost cumparate de cateva firme(Navtelecom-Newhost,Addnet,M247 mai nou si Voxility). Newhost - fost Navtelecom - fost SSnet( mic DC intrat in faliment acum vreo 4 ani) are aceasta politica "prinde un client -firma de hosting" si o cumpara.Majoritatea firmelor lasa firma cumparata sa functioneze in continuare sub numele vechi cu suportul-noc vechi preluind doar incasarile si in timp si clientii- treptat fara multa zarva-tacit.( tactica celorlate firme de mai sus)
In cazul de fata ( cunosc cazul, 2 clienti mari au plecat de la noi pe superoferte - pret la server dedicat - si au fost cumparati in acelasi stil) DDSNet firma stabila cu suport ok muta anul acesta toate serverele de la Hetzner la Newhost ( suntem cei mai ieftini pe piata de servere dedicate dar sub oferta de la Newhost am fi iesit in pierdere) si dupa 3 luni de hosting a fost cumparat ( presupun ca superoferta a fost facuta cu gandul de achizitie in scurt timp), noul propietar incearca :
1. sa-si maximizeze profitul
2. sa lege clientii - contractual avand in vedere ca la astfel de vanzari de firme mare parte de clienti au tendinta de a se muta la alte firme.
Acest "Post" deranjeaza deoarece e posibil sa piarda mai multi clienti decat au calculat cand au cumparat DDSnet si afacerea sa devina una in paguba.
Nu cunosc detalii despre achizitie dar daca se ajunge in instanta pot incerca sa demostreze ca au avut pierderi de la data acestui post, sumele cu care se cumpara astfel de mici firme variaza intre 50.000-100.000Euro, deci daca pierd 50% din clienti ( venituri) care sunt normale la asftel de tranzactii pot incerca sa vi le impute voua ( roforum.ro).
Apreciez atitudinea si libertatea de exprimare de pe forum , in eventualitatea ca se va ajunge in instanta cu un calcul aberant de pagube puteti sa ma contactati pentru exemplu de calcul real si de risc a unei astfel de tranzactii.
Pentru clienti :
1. aveti un contract in vigoare du DDSnet ( la preluarea firmei sunt preluate conditiile din acel contract) pana la expirarea lui Newhost sunt obligati sa va ofere acele conditii contractuale(nu sunteti obligati sa acceptati taxe noi sau extra costuri care nu exista in vechiul contract
2. ati incheiat un nou contract cu firma noua, sunt in vigoare noile conditii

cu stima,
 
Loading...
Back
Sus