Astazi m-am trezit cu mesajul de mai jos, dupa ce un user a postat pe forum problemele care le are cu firma NewHost.
Doresc sa fac cateva precizari inainte sa incepeti sa va injurati prin e-mail, telefon sau alte metode de comunicare.
1. userul in cauza nu este singurul cu probleme de gen. In ultimele zile au fost si alti useri care mi-au cerut ajutorul pentru ca s-au trezit cu toate site-urile down, iar cand v-au cerut ajutorul raspunsul vostru nu fost unul tocmai civilizat.
2. ati achizitionat firma de hosting DDsNet, dar nu ati trimis nici o notificare legat de schimbarea proprietarului, de noile reguli, daca site-urile vor fi mutate pe server noi, etc.
3. am inteles ca ati marit preturile prin adaugarea unui procent care conform voua este TVA, dar userii nu au primit nici o notificare leagat de aceasta modificare.
4. ati adaugat la facturare licente sau servicii dar fara sa notificati userii de acestea.
5. inainte de a muta site-urile la clienti pe noile servere, trebuia sa trimiteti o notificare si sa oferiti un interval de timp in caz ca acesti nu doresc sa continui si sa isi mute site-urile la alt provider.
6. este de datoria voastra sa faceti tot ce este posibil ca site-urile la clienti sa functioneze perfect dupa mutarea pe noile server. In momentul cand ati inceput transferul pe noile servere, toate site-urile functionau perfect, asa ca este de datoria voastra sa va asigurati ca functioneaza si pe noile servere, chiar daca clientii nu au achizitionat un servciu de management la host, vps, server.
7. NU sunteti POLITIA Romana sa amenintati (chiar daca a fost spus sub o forma draguta) ca le faceti vizita la domiciliu. Sunteti firma de hosting sau de camatari?
8. amenintati ca`i dati in judecata pentru ofense si pagube de imagine, dar pagubele suferite de clientii afectati care au stat si 4 zile cu site-urile down cine le plateste? Sunt clienti care aveau si 40k unici per site, care genereaza destule venituri. O sa platiti pagubele generare de aceasta perioada down? Sau sanctiunile google prin declasare in pozitie SERP pentru perioada in care a fost down?
Extras din Termennii si conditiile DDSnet
https://ddsnet.ro/termeni-si-conditii
Conform acestor termeni trebuie sa oferiti refund la client intre 75 si 100% din luna respectiva.
Extras din Termenii si Conditiile NEWHost
https://www.newhost.ro/termeni-si-conditii/
Dupa cum vedeti in textele de mai sus, clientul ar avea tot dreptul sa va actioneze in judecata si nu voi. Numai din datele prezzentate in acest topic, orice amarat de avocat, fara prea mare experienta va avea castig de cauza pentru client, unde va trebui sa platiti mult mai mult.
Detin discutiile dintre voi (NEWHost) si cativa clienti si chiar daca spuneti ca sunteti niste profesioniti, din mesaje nu se vede acest lucru.
Stiu ca unii clienti au folosit un limbaj mai colorat, lucru care nu este tocami ok, dar trebuie sa va ganditi putin si sa intelegeti reactia acestora. Dupa ce muncesti si investesti bani sa ai o pozitie buna in google, te trezesti intr-o zi cu toate site-urile down si cand ceri explicatii la firma de host, primesti un raspuns dupa cateva ore din care singuru lucru care intelegi este ca ne doare`n **** de voi si problemele voastre.
Cat despre cererea de a sterge orice topic cu si despre NEWHOST, cu respect refuz acest lucru.
Roforum este un forum public unde fiecare user are dreptul sa posteze orice doreste si despre oricine. Fiind un forum public aveti dreptul si posibilitatea la un Drept la Replica unde va puteti spune parerea legat de incident.
Va rog sa intrebati Departamentul Juritic cand si cum imi puteti cere sa execut un backup la topic, informatiile userului care a postat si orice alta informatie, mai ales ca roforum.net nu are host in romania si nici domeniu .ro, chiar daca continutul este in limba romana.
Recomandarea mea este sa va cereti scuze la clienti, oferiti un bonus pentru placerile provocate si gata.
Legat de VPS si Servere.
In 99% din cazuri acestea vin fara management si orice problema legat de administrarea acestui revine clientului. Firma care ofera are obligatia ca acesta sa fie online tot timpul, sa schimbe componente hardware cand este cazul.
In cazul de mai sus, toti cei care mi-au cerut ajutorul nu aveau nici macar ping pe ip, iar asta e problema firmei care ofera vps sau dedicatul. Deci nu a fost o problema de configurare din partea clientului.
Detin hosting shared cat si cateva dedicate la firme diferite si chiar daca nu am management la acestea, cei de la support ma ajuta rezolvand ei problema, fie ma indruma cum sa o fac singur, ca in final serviciul meu sa fie functional.
Inteleg ca uneori clientul poate abuza de serviciul support, dar nu trebuie folosit un limbaj de gen. Se poate foarte usor notifica clientul ca in termen de 30 zile sa caute alt provider.
Dece este pus topicul la Lista Neagra?
Din informatiile care le detin pana acum arata ca NEWHost este o firma care isi ameninta si intimideaza clientii pentru propriile greseli. Pana se dovedeste altceva, topicul va ramane aici.
Roforum.net.
Buna ziua,
Avem rugamintea de a sterge orice cuvand "newHOST" din topicul ce face referire la subiect avand in vedere ca "newHOST" este marca inregistrata si nu sa primit acordul din partea dvs de a posta marca noastra "newHOST" pe acest forum.
Va rog ca in cazul in care stergeti tot topicul sa pastrati un backup cu datele de autentificare ale utilizatorilor si adresa de IP in conformitate cu legile din Romania, avand in vedere ca departamentul nostru juridic va actiona in judecata utilizatorii ce au postat pentru ca dansi sa ofere probe in ceea ce au spus. Daca aceste probe nu vor fi adevarate acestia vor trebui sa acopere orice prejudiciu si inclusiv cheltuieli de judecata. Vom avea nevoie ca in instanta sa prezentati toate aceste topicuri/subiecte.
Va multumim pentru intelegere si cooperere.
Doresc sa fac cateva precizari inainte sa incepeti sa va injurati prin e-mail, telefon sau alte metode de comunicare.
1. userul in cauza nu este singurul cu probleme de gen. In ultimele zile au fost si alti useri care mi-au cerut ajutorul pentru ca s-au trezit cu toate site-urile down, iar cand v-au cerut ajutorul raspunsul vostru nu fost unul tocmai civilizat.
2. ati achizitionat firma de hosting DDsNet, dar nu ati trimis nici o notificare legat de schimbarea proprietarului, de noile reguli, daca site-urile vor fi mutate pe server noi, etc.
3. am inteles ca ati marit preturile prin adaugarea unui procent care conform voua este TVA, dar userii nu au primit nici o notificare leagat de aceasta modificare.
4. ati adaugat la facturare licente sau servicii dar fara sa notificati userii de acestea.
5. inainte de a muta site-urile la clienti pe noile servere, trebuia sa trimiteti o notificare si sa oferiti un interval de timp in caz ca acesti nu doresc sa continui si sa isi mute site-urile la alt provider.
6. este de datoria voastra sa faceti tot ce este posibil ca site-urile la clienti sa functioneze perfect dupa mutarea pe noile server. In momentul cand ati inceput transferul pe noile servere, toate site-urile functionau perfect, asa ca este de datoria voastra sa va asigurati ca functioneaza si pe noile servere, chiar daca clientii nu au achizitionat un servciu de management la host, vps, server.
7. NU sunteti POLITIA Romana sa amenintati (chiar daca a fost spus sub o forma draguta) ca le faceti vizita la domiciliu. Sunteti firma de hosting sau de camatari?
8. amenintati ca`i dati in judecata pentru ofense si pagube de imagine, dar pagubele suferite de clientii afectati care au stat si 4 zile cu site-urile down cine le plateste? Sunt clienti care aveau si 40k unici per site, care genereaza destule venituri. O sa platiti pagubele generare de aceasta perioada down? Sau sanctiunile google prin declasare in pozitie SERP pentru perioada in care a fost down?
Extras din Termennii si conditiile DDSnet
https://ddsnet.ro/termeni-si-conditii
Garantia uptime
Serviciile de gazduire web oferite de catre compania noastra garanteaza un uptime mediu de 99,9% . În cazul unui uptime mai mic decât cel garantat, Furnizorul se obliga, la cererea Beneficiarului, sa crediteze contul acestuia, procentual din valoarea abonamentului lunar, astfel: 10% pentru uptime între 99.9% si 99%, 25% pentru uptime între 99% si 98%, 50% pentru uptime între 98% si 95%, 75% pentru uptime între 95% si 90% si 100% pentru uptime sub 90%.
Conform acestor termeni trebuie sa oferiti refund la client intre 75 si 100% din luna respectiva.
Extras din Termenii si Conditiile NEWHost
https://www.newhost.ro/termeni-si-conditii/
Furnizorul garantează o disponibilitate de 99,9% a serviciilor oferite. În cazul unui uptime mai mic decât procentul menționat, fiecare client va primi la perioada de găzduire achiziționată 120% din intervalul de timp în care serviciul a fost nefuncțional. Despagubirile se ofera doar la cererea clientului. newHOST.ro este absolvit de plata oricăror penalităţi sau daune în caz de forţă majoră, ca urmare a suspendării contului, din culpa CLIENTULUI sau a unei terțe părți.
Dupa cum vedeti in textele de mai sus, clientul ar avea tot dreptul sa va actioneze in judecata si nu voi. Numai din datele prezzentate in acest topic, orice amarat de avocat, fara prea mare experienta va avea castig de cauza pentru client, unde va trebui sa platiti mult mai mult.
Detin discutiile dintre voi (NEWHost) si cativa clienti si chiar daca spuneti ca sunteti niste profesioniti, din mesaje nu se vede acest lucru.
Stiu ca unii clienti au folosit un limbaj mai colorat, lucru care nu este tocami ok, dar trebuie sa va ganditi putin si sa intelegeti reactia acestora. Dupa ce muncesti si investesti bani sa ai o pozitie buna in google, te trezesti intr-o zi cu toate site-urile down si cand ceri explicatii la firma de host, primesti un raspuns dupa cateva ore din care singuru lucru care intelegi este ca ne doare`n **** de voi si problemele voastre.
Cat despre cererea de a sterge orice topic cu si despre NEWHOST, cu respect refuz acest lucru.
Roforum este un forum public unde fiecare user are dreptul sa posteze orice doreste si despre oricine. Fiind un forum public aveti dreptul si posibilitatea la un Drept la Replica unde va puteti spune parerea legat de incident.
Va rog sa intrebati Departamentul Juritic cand si cum imi puteti cere sa execut un backup la topic, informatiile userului care a postat si orice alta informatie, mai ales ca roforum.net nu are host in romania si nici domeniu .ro, chiar daca continutul este in limba romana.
Recomandarea mea este sa va cereti scuze la clienti, oferiti un bonus pentru placerile provocate si gata.
Legat de VPS si Servere.
In 99% din cazuri acestea vin fara management si orice problema legat de administrarea acestui revine clientului. Firma care ofera are obligatia ca acesta sa fie online tot timpul, sa schimbe componente hardware cand este cazul.
In cazul de mai sus, toti cei care mi-au cerut ajutorul nu aveau nici macar ping pe ip, iar asta e problema firmei care ofera vps sau dedicatul. Deci nu a fost o problema de configurare din partea clientului.
Detin hosting shared cat si cateva dedicate la firme diferite si chiar daca nu am management la acestea, cei de la support ma ajuta rezolvand ei problema, fie ma indruma cum sa o fac singur, ca in final serviciul meu sa fie functional.
Inteleg ca uneori clientul poate abuza de serviciul support, dar nu trebuie folosit un limbaj de gen. Se poate foarte usor notifica clientul ca in termen de 30 zile sa caute alt provider.
Dece este pus topicul la Lista Neagra?
Din informatiile care le detin pana acum arata ca NEWHost este o firma care isi ameninta si intimideaza clientii pentru propriile greseli. Pana se dovedeste altceva, topicul va ramane aici.
Roforum.net.