Se cauta administrator magazin online

Naruto9

VIP Club
Registered
Full Member
Web Designer
VIP Club
Am dat peste postul ăsta pe un grup de facebook dedicat comerțului electronic. În primă fază am crezut că e troll dar tipul chiar vorbește serios. Vouă cum vi se pare?
Administrator magazin online

Cerinte:

• Studii superioare finalizate
• Experienta pe o pozitie similara
• Excelente abilitati de comunicare.
• Persoana creativa si cu initiativa.
• Intelege procesul de marketing

Responsabilitati:

-Analizeaza oportunitatile de dezvoltare a site-ului.

-Colaboreaza cu toate departamentele companiei.

-Promovarea imaginii site-ului prin redactarea textelor si alegerea imaginilor pentru bannere, brandinguri, newslettere, advertoriale pe site-urile colaboratoare.

-Redactarea newslettere catre abonatii proprii.

-Promovarea magazinului online prin: organizari evenimente, concursuri, promovare pe retelele de socializare.

-Administrarea magazinului online.

-Optimizarea SEO a magazinului si a produselor.

-Afilierea si procese de afiliere.

-Social Media (Facebook,Instagram).

-Cresterea traficului de vizitatori .

-Administrarea platformei(urcarea si descrierea produselor noi) .

-Preluarea apelurilor telefonice venite din partea clientilor.

-Cunoasterea foarte buna a produselor si serviciilor companiei.

-Preluare si gestionare comenzi online.

-Verificarea coletelor care urmeaza sa fie trimise clientilor.

Beneficii:

- Pachet salarial competitiv, bazat pe performanta ( salariu fix+ bonusuri din vanzari)
- Posibilitati de promovare.
- Traininguri si pregatiri sustinute de catre companie.

Trimite CV la [email protected]
 
1. cred ca tot anuntul a fost copiat din alta parte si doar a modificat cateva date
2. cerinteles sunt nebunesti
3. responsabilitatile sunt pentru 10+ oameni
4. salatiu sigur este de 150-200 euro si la ce cere ar trebuie sa fie de 10 ori mai mare
5. posibilitati de promovare.... unde si cum daca esti administrator de magazin. urmatoarea pozitie este proprietar si nu cred ca e posibil.

:D
 
Este teapa curata ;)
Acest mesaj apare de acum 6 luni pe facebook de la diverse persoane.
Nu se merita sa va stresati cu acesti oameni care depun asfel de mesaje pe facebook...
 
Si domeniul de la adresa de contact duce la un alt domeniu, si e un magazin online wordpress, care este cea mai proasta alegere cand vine vorba de magazin mare, ce are si tema Kallyas pentru care saracul webdesigner, nu a avut bani sa il cumpere de pe ThemeForest si l-a luat de pe MafiaShare cel putin asa zice whatwpthemeisthat.com ...
Ar trebui sa-l contacteze cineva pe romanasii de la Hogash ...
 
Jobul de "administrator magazin online" e un job entry level, adica un job in care poti face ceva bani de buzunar fara prea mari eforturi si care nu necesita prea multa scoala.

Daca luam cerintele pe rand avem:
-Analizeaza oportunitatile de dezvoltare a site-ului. ->> recomanda produse clientilor
-Colaboreaza cu toate departamentele companiei. ->> daca esti omul care vorbeste direct cu clientul, preiei comanda si o predai mai departe celui care se ocupa de livrare. tineti cont ca un magazin mic in romania are in cel mai fericit caz 20-30 comenzi pe zi. calculati singuri "volumul" de munca.
-Promovarea imaginii site-ului prin redactarea textelor si alegerea imaginilor pentru bannere, brandinguri, newslettere, advertoriale pe site-urile colaboratoare. ->> in practica n-o sa ai "putere" sa faci asta, deci poata fi taiata. cel mult in timpul in care nu sunt comenzi vei avea de scris niste texte de promovare.
-Redactarea newslettere catre abonatii proprii. ->> Mail cu produsele la oferta sau cele mai vandute produse. magazinele mici in general trimit maxim 1 mail / saptamana.
-Promovarea magazinului online prin: organizari evenimente, concursuri, promovare pe retelele de socializare. ->> nu o sa te ocupi de asta
-Administrarea magazinului online. ->> procesare comenzi, adaugare produse etc
-Optimizarea SEO a magazinului si a produselor. ->> copierea descrierii produselor de pe siteul producatorului.
-Afilierea si procese de afiliere. ->> nu o sa te ocupi de asta
-Social Media (Facebook,Instagram) ->> nu o sa te ocupi de chestia asta, maxim o sa postezi linkuri catre produse din magazin.
-Cresterea traficului de vizitatori ->> nu o sa te ocupi de asta
-Administrarea platformei(urcarea si descrierea produselor noi) ->> am scris mai sus ( copierea descrierii produselor de pe siteul producatorului. )
-Preluarea apelurilor telefonice venite din partea clientilor. ->> am scris mai sus - preiei comanda si o predai mai departe celui care se ocupa de livrare sau te ocupi chiar tu de predarea coletelor catre curier.
-Cunoasterea foarte buna a produselor si serviciilor companiei. ->> e normal sa stii ce produse vinzi, nu?
-Preluare si gestionare comenzi online. ->> am scris mai sus
-Verificarea coletelor care urmeaza sa fie trimise clientilor. ->> am scris mai sus

Acum ceva timp am fost in postura de angajator pentru un magazin online si pot sa iti zic din experienta ce presupune jobul.
Principala ta ocupatie e sa raspunzi la telefon si sa preiei comenzile (70-80% din comenzi se fac telefonic).
Daca magazinul e mic te ocupi si de impachetarea lor si livrarea la curier. Practic e un job de centralista :)
Cam asta e toata activitatea pe care o ai de facut.
In general produse noi de adaugat in magazin apar destul de rar si putine ca numar. Iar bugete pentru pentru seo, sem si alte promovari sigur nu o sa intre in atributile tale de inceput.

Vorbind concret cam ce salariu ai astepta de al un job mai usor decat un job de call center?
 
Ultima editare:
La siteul la care ma redirectionat vad ca este mai mult de prezentare, nu magazin online ! Oricum foarte neprofesional !
 
Sunt multe joburi care au o lista intreaga de cerinte iar la partea financiara e o oaresce pauza. Dorim tineri entuziasti, care sa faca de toate, dar care sa munceasca pe maruntisi.
 
Sunt multe joburi care au o lista intreaga de cerinte iar la partea financiara e o oaresce pauza. Dorim tineri entuziasti, care sa faca de toate, dar care sa munceasca pe maruntisi.

Parerea mea e ca trebuie sa fi fost de amandoua partile, atat angajat cat si angajator, ca sa poti emite pareri pertinente.

Salarile sunt mici pentu ca efectiv atat valoreaza munca prestata in cazul unora.
Un angajat bun, care aduce plus valoare firmei, nu va fi niciodata tinut pe salariul minim. Poate doar in cazul multinationaelor unde avansarea si salarziarea urmeaza niste pasi mai logici si nu se poate sari peste etape.

Din postura unei persoane care a avut putere de decizia intr-o firma care se ocupa de vanzari pot sa iti dau nenumarate exemple in care anumiti angajati nu meritau nici macar salariul minim.
Exemple concrete:
- in foarte putine cazuri angajatii isi dau cu adevarat interesul (se merge pe conceptia "dar ce, e firma lu` tata?") Si aici avem: telefoane sparte, masina alimentata cu motorina in loc de benzina, masina lovita, utilizarea resurselor firmei in scop personal, amenda luata pentru instalare de programe fara licenta pe laptopul firmei
- dat din umeri sau bagat demisia cand se pierd bani din cauza angajatului. Si aici avem: pierdut client din cauza ca nu s-a trimis contractul la timp, luat comenzi si "uitat" sa se livreze, iesit in oras in loc de intalniri cu clineti etc
- refuzat sa se stea peste program daca eram coplesiti (destul de rar - 1-2 zile / luna in perioada de sezon ), dar frecat menta cand nu era de lucru. 0 initiativa in incercarea de contacat vechi clienti, pregatit munca pentru alte zile, mai bine se statea pe facebook. S-a rezolvat asta cu taierea accesului la retelele sociale. :)
- pretentii de cresteri salariale daca se vede ca firma creste, dar cine ii explica unui angajat ca acele cresteri vin pe baza unor investitii care trebuie amortizate etc

Foarte greu gasesti un angajat care sa isi iubeasca cu adevarat locul de munca. Majoritatea vor un job fara raspunderi, fara riscuri de unde sa ia un salariu cat mai mare si atat. Performate? Nu-l intereseaza. Acesta e si motivul pentru care se platesc salarile care se platesc. In vanzari nu te duci pentru salariu, te duci pentru comision. Cine se duce pe salariu fix n-o sa performeze niciodata.

Eu coordonam in medie 5 oameni de vanzari si vindeam singur cam cat vindeau ei toti la un loc.
Schimbam cate un angajat la fiecare 2-3 luni. Mi-au trebuit 2 ani pana sa gasesc formula unei echipe stabile de 3 oameni, ca intr-un final unuia dintre ei sa ii las locul meu.
Cati au timp si bani sa isi permita sa astept ani de zile pentru rezultate?
 
Ultima editare:
Asta a fost buna, ca parte a experientei angajatorului.Hai sa povestesc cum mi s-a intamplat mie, pe unde am fost angajat.Stabilesti un salariu si un program initial.Invariabil ai promisiunea de "bonusuri de performanta".
Eu sunt de buna credinta si, in general, pun multa pasiune in ce fac.Ca de exemplu, daca e ceva mai mult de munca in perioada asta, eu sunt ala care se duce la sef si ii zice "e ok sa vin maine mai devreme sau sa stau azi peste program ca sa terminam treaba aia?".Bine, stiu ca sunt prost si ca bonusul ala promis nu o sa apara, ca n-ai ce face, "cheltuielile sunt mari in firma".Dar imi place sa imi fac treaba.
Si mergem inainte, o luna, doua, trei..pana uiti de bonus si te gandesti la concediu. "A, pai aici nu se dau niciodata concedii" iti spun colegii mai vechi.
E, zici, lasa-le incolo de libere, o sa iau banii pe zilele de concediu.Pana constati ca nici aia nu se dau.
Si te gandesti serios la o vizita la ITM. Pana cand te lamuresti ca o vizita la ITM ti-ar complica prea mult viata.
Intr-un final, pleci in alta parte, incantat de promisiuni cu bonusuri de performanta..
Stiu ca am fost off-topic si imi cer scuze.On-topic, un singur sfat am: nu acceptati sa lucrati doar pe comision in meserii de astea.Ti se promite un procent din vanzari, tu te pui pe treaba, pui toate cap la cap si cand treaba merge bine si teoretic ai castiga si tu ceva, ramai cu buza umflata.Cel mai sigur e cu plata/task, faci X, primesti atat, mai faci si Y, mai primesti inca atat.Nu faci, nu primesti plata si invers.
 
@Laurex din punctul meu de vedere pui problema gresit.
Eu cand ziceam de stat peste program ma refeream la ore suplimentare platite sau echivalate in ore libere, nu "munca voluntara".
De asemenea nu exista "nu se dau concedii". Concediu iti poti lua cand vrei tu pentru perioada lucrata ( ex. daca ai lucrat 3 luni poti sa iti iei 3x.1.6 = 5 zile concediu ). Daca pleci de la firma cele 5 zile sunt obligatoriu platite. Sau le calculezi in perioada preavizului.
De obicei se mai practica presiuni de acest gen pe oameni usor de inlocuit, pe oameni care nu isi permit sa isi piarda locul de munca sau pe cei care nu stiu legislatia si de "frica" accepta tot felul de compromisuri.

Anyway..
Sfatul meu e fiecare sa se angajeze intr-un domeniu in care ii face placere sa lucreze. Asta e cel mai important.
Legat de modalitatea de plata consider ca fiecare poate alege ce considera el ca i se potriveste mai bine. Atata timp cat te angajezi cu forme legale si exista un contract cu care esti de acord atat tu cat si angajatorul nu ai cum sa "ramai cu buza umflata".

In vanzari modalitatea descrisa de tine, din punctul meu de vedere, e dezavantajoasa pentru ca nu stimuleaza competitia intre angajati si tocmai comisionul pe care l-ar putea castiga face jobul atractiv. Cu cat produsele sunt mai scumpe cu atat comisionul e mai mare si posibilitatea sa castigi mai mult. Si sa nu uitam ca majoritatea agentilor de vanzari isi fac portofolii de clienti care le aduce o plata recurenta.
O sa iti dau cateva exemple:
- asigurari de viata (ING/NN in special)
- asigurari auto (anul trecut comisionul era de 20% la aproape toate firmele de asigurare)
- servicii bancare (in 2003-2004 cand s-a lansat programul prima casa si clientii veneau singuri la banca se castiga de ordinul +100 milioane ca simplu agent)
- imobiliare (2% din valoarea imobilelor. Are rost sa va mai zic cum se vindeau apartamentele si terenurile inainte de 2008?)
- servicii nebancare (Provident)
- produse alimentare/bauturi
etc etc

Din punctul meu de vedere totul tine de inspiratia ta de a fi "pe val" si de a alege o categorie de produse care se vine in momentul acela.
Mie nu mi-au placut vanzarile, am facut-o pentru bani. Am avut luni in care am castigat si 5000 euro intr-o luna (acum 5 ani). Domeniile in care activam atunci nu mai merg acum, dar sunt altele care pot fi exploatate.
 
@Laurex
Anyway..
Sfatul meu e fiecare sa se angajeze intr-un domeniu in care ii face placere sa lucreze. Asta e cel mai important.
Eu am inteles ce ai spus, dar depinde foarte mult si de domeniul ales. Daca iti asumi angajarea unei persoane neexperimentate in care doresti sa investesti, trebuie sa il si monitorizezi. Faci un contract pe perioada determinata, daca lucrurile nu merg, ok, multumim, la revedere. Nu toti angajatii sunt dezinteresati, dar trebuie si motivati cumva. Pana si un simplu "ai facut bine cutare lucru" conteaza. Pana la urma si ei trebuie sa traiasca (au rate, cheltuieli etc.) iar un mediu de lucru ostil nu o sa ajute. Cat despre ce ai scris tu mai sus, ca acolo am si citat, fiecare sa se angajeze in domeniul in care ii face placere sa lucreze. Ideal asa ar fi, dar nu foarte multi au ocazia asta si intra in alte domenii, mai ales dupa terminarea scolii. Inclusiv eu, pana sa ajung unde mi-am dorit(HR) (plus cursurile pe care a trebuit sa le fac pentru asta), am fost inclusiv la contabilitate. Asa s-a nimerit, nu straluceam, nu era pentru mine, dar am tras cat am putut sa nu ma fac de ras.
 
Loading...
Back
Sus