Risc mare de neplata Adnow.com

Stati linistiti. E doar problema de ordin intern. A picat server-ul. Nici mie nu imi merge admin-ul. Se rezolva azi. Aceasta eroare nu va influenta nimic din ce aveti in cont- statistici, plati. Totul va ramane intact.
 
Review Adnow.com: Publicitatea nativă e peste tot!

Publicitatea nativă în 2017

Astăzi, ad-urile native sunt peste tot. Publicitatea nativă nu este doar un buzzword, ci este cel mai eficient mod de a atrage audiența, fără a o agasa, și de asemenea, este un canal potrivit pentru a câștiga un venit stabil din monetizare.

Publicitate nativă în cifre

Partea cea mai atractivă este aceea că ad-urile native nu obosesc și măresc rata de reținere a ad-ului de până la 3 ori, eCPM-ul până la 2 ori, mărind de asemenea și ratele de clic (conform studiului publicat de IHS Inc. Și Facebook.)

De asemenea, în urma studiului s-a mai constantat că prin intermediul ad-urilor native, consumatorii sunt mai angajați în ad-urile native cu 20-60% mai mult decât prin bannerele standard. De exemplu, noi, la adnow.com avem un CTR mediul de 1%. Doar cele mai bune bannere pot obține aceeași eficacitate. De aceea, 87% dintre advertiserii noștri preferă să cumpere formatul nostru nativ de publicitate.

Gigantice platforme sociale, precum Facebook, Instagram, Twitter și Tumblr au monetizat deja cu anunțuri native. Industria editorială, inclusiv Time Inc, Forbes, The Wall Street Journal și The New York Times au integrat anunțuri native pentru desktop și mobile.

2016- Piața publicității native

Aceștia au demonstrat printr-un exemplu, că ad-urile native sunt foarte productive: Conform cercetării eMarketer, consumatorii le privesc cu 25% mai mult decât bannerele tradiționale, și acestea ridică cu 18% rata intenției de cumpărare. Nu e de mirare că eMarketer prevestește că anul acesta, în SUA, bugetul alocat publicității native va ajunge la 5,7 miliarde $.

clip_image002.jpg


S-ar putea să fie greu de recunoscut, însă publicitate tradițională treptat, își pierde din rating.

Atâta timp cât, din ce în ce mai mult trafic se mută pe mobil, mai mult de 50% din aplicații de pe rețeaua de audiență folosesc în mod exclusiv ad-urile native.


Publicitatea nativă și ROI

Toate aceste activități, împreună, oferă un nivel ridicat de conversie a vânzărilor. Nivelul mediu de CR al reclamelor native e mai ridicat decât cel al recalmelor tradiționale, și se ridică până la 45% (studiu efectuat de InMobi), fapt ceea ce mărește indicatorul ROI al campaniilor publicitare. De aceea, experții estimează faptul că totalul cheltuielilor de buget ale advertiserilor pentru reclamele native, se vor ridica până la 13.9 miliarde $ până la sfârșitul lui 2016, 17.3 miliarde $ până în 2017 iar 21 miliarde $ până în 2018.

Publicitatea nativă demonstrează că e instrumentul cel mai productiv pentru publisheri, pentru a-și monetiza și promova content-ul.

Publicitatea nativă arată foarte subtil și organic din punct de vedere vizual, și generează venituri la fel de mari ca și procesul de branding. Astfel, fie chiar și cel mai mic webmaster va avea același acces și va fi capabil să lucreze în aceleași condiții de cooperare ca și o platformă online de mari dimensiuni.

De exemplu, în Adnow, fiecare webmaster de pe site-urile cele mai de succes, cu o audiență vorbitoare de limba engleză, poate câștiga până la 2$ pentru CPM.

Astfel, publisherii vor avea mai mulți advertiseri și vor obține rezultate mai bune din monetizarea site-urilor lor.

Advertiserilor le oferim:

160 milioane de impresii pe zi (dekstop și mobile)

5 milioane vizualizări pe lună

900 milioane utilizatori lunari

150,000 de parteneri în toată lumea

107 țări


Trendurile în segmentul de piață al publicității

Publicitatea nativă va continua să se extindă și să evolueze. Aceste schimbări vor modifica design-ul, performanța și adoptarea ad-urilor native, servind mai bine atât publisherilor cât și advertiserilor și consumatorilor.

Așa cum au prezis experții, aproape două treimi (63,2%) dintre toate ad-urile pentru mobil vor fi native până în 2020, însumând 53 miliarde de $ în totalul cheltuielilor alocate pentru publicitate. În ceea ce privește desktop-ul, bugetul alocat pentru native ads se va ridica până la 57,07 miliarde de $. Latitudinea utilizatorilor a publicității native pe desktop este și mai largă decât cea pentru mobile, iar ratele de click au un procent respectabil de 0,15%. În mare parte, prin utilizarea anunțurilor native pentru desktop, ad-ul Adnow are în jur de 1% CTR.

În ceea ce privește măsurarea capacității de vizualizare, anunțurile grafice de tip Flash, la nivel mondial, au fost mai vizibile pe desktop (conform Sizmek pentru Q1 2015).

clip_image004.jpg


După cum s-a menționat înainte, 90% dintre afișările de pe adnow.com, sunt furmizate de către ad-urile native. 40% din acestea-pe mobil, 60%-pe desktop.

clip_image006.jpg


La nivel mondial, cheltuielile pentru media plătită se va ridica la 6,5% în 2016, propulsate prin creșterea investițiilor în publicitatea digitală. Comparativ cu 2016, aceste cifre vor scădea până la 5,4% în 2020.

clip_image007.png


Perspectivele privind cheltuielile publicitare până în 2019, rămân optimiste, advertiserii câștigând încredere atâta timp cât stabilitatea se întoarce la economiile majore. La nivel mondial, bugetul destinat publicității, va atinge suma de 719.20 miliarde de $, până la sfârșitul anului 2019.

Investițiile publicitare în mediile tradiționale precum TV, ziare sau reviste, au fost în mod negativ afectate de către investirea în formatele digitale.

Adnow, serviciul analitic.
 
Pe scurt, imaginile alea cu tipi care-si baga degetele in priza si ne arata noua cum le-a scazut factura la eon, femei care-si lipesc scotch de jur imprejur si spun cum au slabit 20kg sau tipi care isi freaca madularu pentru crestere, dau mai bine la public (sau prostime)!
 
Pe scurt, imaginile alea cu tipi care-si baga degetele in priza si ne arata noua cum le-a scazut factura la eon, femei care-si lipesc scotch de jur imprejur si spun cum au slabit 20kg sau tipi care isi freaca madularu pentru crestere, dau mai bine la public (sau prostime)!
Genial rezumat :)
 
Screenshot_2016-06-09-06-25-03.png Sincer acum nici nu se mai merita sa folosesti adnow.
Ati scazut rau de tot.
La 30 de clikuri am primit 0.06 $.
Pai cum,acum oferiti 0.002 $ pe clik mai bine bag popup ca si ei platesc mai bine ca dumneavoastra.
 
sincer yoproject la siteuri de muzica , filme porno nu prea se fac vanzari asta o stiu si de la adnow si de la mediavenus, nu se fac mai deloc , si nu e in interesu lor sa iti tina rata mare, tu le faci bani si ei nu castiga nimic asta e faza, se aplica si pentru adnow si pentru mediavenus
 
Pai 0.002 $ este rata ?
Pai isi bat joc de noi,de unde stim noi daca face sau nu vanzari.
Pai ca sa iei 1 $ de la adnow trebuie sa avem 500 clikuri.
Ca sa ai 500 de clikuri trebuie sa ai cel putin 5000 de unice pe zi.
Pai asta mai este viata !
Nuti permiti sa platesti nici gazduirea cu banii luati de la ei.
 
Site-ul îl verifică prima oara, dacă văd că e site de muzică sau de filme adulți ar trebui să îți respingă site-ul care se află în moderare dar ei aprobă ca să îți dea o rată de kkt!
 
Pai 0.002 $ este rata ?
Pai isi bat joc de noi,de unde stim noi daca face sau nu vanzari.
Pai ca sa iei 1 $ de la adnow trebuie sa avem 500 clikuri.
Ca sa ai 500 de clikuri trebuie sa ai cel putin 5000 de unice pe zi.
Pai asta mai este viata !
Nuti permiti sa platesti nici gazduirea cu banii luati de la ei.
Poți să îmi spui despre ce site e vorba? Îmi poți scrie pe skype te rog? Nu am de unde să îmi dau seama cine ești.
 
@Adnow care e adresa de skype? Vad ca la tickete nu mai raspundeti... Incep sa am si eu suspiciuni... Au trecut 10 zile de cand apare ca plata a fost facuta prin wire si inca nu am primit nimic. Sa incercam sa rezolvam si problema asta.
 
Loading...
Back
Sus