Aceasta analiza este o simpla opinie proprie care am descoperit in ultimele zile analizand cateva site-uri la care am acces.
In aceasta analiza am inclus 5 site-uri pe aceiasi nisa, thema, continut, etc.
Ideea de a face aceasta analiza mi-a venit din greseala, cand ma uitam la datele din google cautari.
Am vazut ca unele stau mai bine in rezultate si chiar urca mai repede decat altele, cand toate sunt identice, asa ca am luat fiecare element in parte sa vad unde este diferenta.
Dupa scurt timp am gasit diferenta dintre ele.
Aceasta este timpul petrecut pe site de user dupa ce da click pe link tau din cautarea care o face.
Cel mai bine statea in cautari cel cu timpul cel mai mare petrecut de user pe site si il urma restul.
Diferenta dintre primul si ultimul era de 5 minute.
Ultimul nu are popup de aici si titlul. Intri, click pe play si gata, incepe filmul, pe cand la celelalte am popup si au setari variate, adica 1 are 60 popup per ora, altul 20 si tot asa.
De aici am tras concluzia ca timpul care ii trebuie userului sa inchida popup din site, apoi cele din player, poate aduce un bonus la site. De retinut ca este o opinie persoanala si nu ceva concret, cel putin pana altcineva nu face aceiasi analiza.
Un alt element care am descoperit este scroll la pagina.
Daca player este dupa primul desktop da mai bine decat atunci cand este in primul desktop.
Plecand de la aceasta idee e bun sau recomandat ca inainte de player sa puneti un text , reclama si abia la final playerul, pentru ca in acest fel obliga userul sa dea scroll la pagina, care este luata in considerare de google, chrome si alte elemente de la google care monitorizează traficul si activitatea.
Daca aveti acces la mai multe site-uri puteti vedea si voi daca diferenta intre 2 sau mai multe site-uri ce am scris eu.
In aceasta analiza am inclus 5 site-uri pe aceiasi nisa, thema, continut, etc.
Ideea de a face aceasta analiza mi-a venit din greseala, cand ma uitam la datele din google cautari.
Am vazut ca unele stau mai bine in rezultate si chiar urca mai repede decat altele, cand toate sunt identice, asa ca am luat fiecare element in parte sa vad unde este diferenta.
Dupa scurt timp am gasit diferenta dintre ele.
Aceasta este timpul petrecut pe site de user dupa ce da click pe link tau din cautarea care o face.
Cel mai bine statea in cautari cel cu timpul cel mai mare petrecut de user pe site si il urma restul.
Diferenta dintre primul si ultimul era de 5 minute.
Ultimul nu are popup de aici si titlul. Intri, click pe play si gata, incepe filmul, pe cand la celelalte am popup si au setari variate, adica 1 are 60 popup per ora, altul 20 si tot asa.
De aici am tras concluzia ca timpul care ii trebuie userului sa inchida popup din site, apoi cele din player, poate aduce un bonus la site. De retinut ca este o opinie persoanala si nu ceva concret, cel putin pana altcineva nu face aceiasi analiza.
Un alt element care am descoperit este scroll la pagina.
Daca player este dupa primul desktop da mai bine decat atunci cand este in primul desktop.
Plecand de la aceasta idee e bun sau recomandat ca inainte de player sa puneti un text , reclama si abia la final playerul, pentru ca in acest fel obliga userul sa dea scroll la pagina, care este luata in considerare de google, chrome si alte elemente de la google care monitorizează traficul si activitatea.
Daca aveti acces la mai multe site-uri puteti vedea si voi daca diferenta intre 2 sau mai multe site-uri ce am scris eu.