User generated content si actiune este in opinia mea una dintre cele mai bune metode de promovare. Daca e facuta cum trebuie campanie, poate aduce rezultate foarte bune si la costuri foarte miici, in comparatie cu publicitatea cumparata pe facebook sau google adword. De fapt asta este si ideea din spate la Rovideo cand l-am inceput.
Contra undei sume sau la un concurs, userul trebuie sa faca o actiune, sa genereze un continut, video, img sau articol. In acest fel userul sau userii care participa la campanie vor avea sansa sa cunoasca si sa retina mai bune numele la brand sau serviciu pentru ca nu doar vede logo/nume ci trebuie sa faca ceva.
Dupa generarea de continut se poate cere ca acesta sa fie postat sau share undeva si in acest fel primesti o expunere si mai mare.
Un exemplu de campanie.
1. iti faci un canal pe rovideo
2. faci o pagina pe blogul sau site tau unde explici in detalii campania sau un landig page
3. actiuni care ai putea sa le ceri userilor
- subscribe la canalul tau
- realizare de un clip de 60 secunde in care acesta sa isi spuna parerea despre produs/serviciu/site
- urcarea clipului pe canalul tau
- share la clip pe facebook
La final alegi castigatorul sau platesti suma X pentru primele 3 cele mai bune clipuri.
Restul regulilor se le faceti voi.
Alt exemplu de campanie.
1. Postezi un video pe canalul rovideo sau alta sursa.
2. Rogi utilizatorii sa scrie un articol unde sa includa embed cu video de pe canalul tau + link back catre o pagina aleasa de tine
3. Userul sa dea share pe retele sociale la articolul reallizat
La final alegi castigatorul.
Alta metoda de campanie
1. faci un video unde arati cum cauti pe google un termen pe google si apare site tau
2. rogi userii sa caute pe google un termen de ales de tine si cand vede site tau sa`l acceseze si apoi sa dea click pe o alta pagina. Se poate cere chiar ca dovada inregistrarea la sesiune sau print
3.dupa ce au terminat sa comenteze la video pe loc au gasit link catre site tau si care a fost pagina + locatia lor. Din aceste info iti poti da seama cum stai in functie de locatia si vei stii unde trebuie sa investesti mai mult pentru o prezenta. La fel poti cere sa spui daca device pe care au facut cautarea este mobile, tableta sau desktop.
Aici sa spunem ca oferi ca premiu 100 - 150 euro si participa peste 1000 de persoane care toate vor cauta si apoi click pe site tau. Trebuie sa mai explic ce inseamna asta ca SEO pentru site tau?
Campanie social media
1. ceri userilor sa posteze pe contul lor de social media un text desre site tau realizat de ei + img + hashtag ales de tine si link dar fara hiperlink.
2. aceasta este pentru a creste expunerea si obliga oarecum userul interesat sa iti caute site-ul sau produsul pe google.
3. hashtag este pentru a urmari postarile si angajamentul
4. img poate fi una aleasa de tine sau de user, depinde ce urmaresti.
Landig page este recomandat pentru fiecare campanie in parte si setat titlul , descriere + img diferite pentru share pe social media.
Sa spunem ca pagina ta sau landig page la vedere are un titlul normal gen: Castiga 100 euro pentru o cautare pe google.
Pentru share din partea la user poti seta un titlul: Tocmai am participat la concursul X pentru a castiga 100 euro.
Acest lucru face ca mai multa lume sa praticipe la campania ta.
se poate merge chiar mai departe unde cu ajutor unor tools si scripturi online poti urmari cati prieteni a invitat fiecare si in functie de asta le poti a mai multe sanse, etc, etc, etc.
Variantele sunt multe si depinde de fiecare ce vrea de la campanie.
Este nevoie de ceva munca din partea ta dar rezultatele se vor vedea aproape imediat la unele nise.
Daca aveti nevoie de lamuriri postati mai jos.
Contra undei sume sau la un concurs, userul trebuie sa faca o actiune, sa genereze un continut, video, img sau articol. In acest fel userul sau userii care participa la campanie vor avea sansa sa cunoasca si sa retina mai bune numele la brand sau serviciu pentru ca nu doar vede logo/nume ci trebuie sa faca ceva.
Dupa generarea de continut se poate cere ca acesta sa fie postat sau share undeva si in acest fel primesti o expunere si mai mare.
Un exemplu de campanie.
1. iti faci un canal pe rovideo
2. faci o pagina pe blogul sau site tau unde explici in detalii campania sau un landig page
3. actiuni care ai putea sa le ceri userilor
- subscribe la canalul tau
- realizare de un clip de 60 secunde in care acesta sa isi spuna parerea despre produs/serviciu/site
- urcarea clipului pe canalul tau
- share la clip pe facebook
La final alegi castigatorul sau platesti suma X pentru primele 3 cele mai bune clipuri.
Restul regulilor se le faceti voi.
Alt exemplu de campanie.
1. Postezi un video pe canalul rovideo sau alta sursa.
2. Rogi utilizatorii sa scrie un articol unde sa includa embed cu video de pe canalul tau + link back catre o pagina aleasa de tine
3. Userul sa dea share pe retele sociale la articolul reallizat
La final alegi castigatorul.
Alta metoda de campanie
1. faci un video unde arati cum cauti pe google un termen pe google si apare site tau
2. rogi userii sa caute pe google un termen de ales de tine si cand vede site tau sa`l acceseze si apoi sa dea click pe o alta pagina. Se poate cere chiar ca dovada inregistrarea la sesiune sau print
3.dupa ce au terminat sa comenteze la video pe loc au gasit link catre site tau si care a fost pagina + locatia lor. Din aceste info iti poti da seama cum stai in functie de locatia si vei stii unde trebuie sa investesti mai mult pentru o prezenta. La fel poti cere sa spui daca device pe care au facut cautarea este mobile, tableta sau desktop.
Aici sa spunem ca oferi ca premiu 100 - 150 euro si participa peste 1000 de persoane care toate vor cauta si apoi click pe site tau. Trebuie sa mai explic ce inseamna asta ca SEO pentru site tau?
Campanie social media
1. ceri userilor sa posteze pe contul lor de social media un text desre site tau realizat de ei + img + hashtag ales de tine si link dar fara hiperlink.
2. aceasta este pentru a creste expunerea si obliga oarecum userul interesat sa iti caute site-ul sau produsul pe google.
3. hashtag este pentru a urmari postarile si angajamentul
4. img poate fi una aleasa de tine sau de user, depinde ce urmaresti.
Landig page este recomandat pentru fiecare campanie in parte si setat titlul , descriere + img diferite pentru share pe social media.
Sa spunem ca pagina ta sau landig page la vedere are un titlul normal gen: Castiga 100 euro pentru o cautare pe google.
Pentru share din partea la user poti seta un titlul: Tocmai am participat la concursul X pentru a castiga 100 euro.
Acest lucru face ca mai multa lume sa praticipe la campania ta.
se poate merge chiar mai departe unde cu ajutor unor tools si scripturi online poti urmari cati prieteni a invitat fiecare si in functie de asta le poti a mai multe sanse, etc, etc, etc.
Variantele sunt multe si depinde de fiecare ce vrea de la campanie.
Este nevoie de ceva munca din partea ta dar rezultatele se vor vedea aproape imediat la unele nise.
Daca aveti nevoie de lamuriri postati mai jos.