Asa cum spune si Alex aici optimizarea la nivel de site conteaza foarte mult pentru castigurile voastre dar si pentru SEO, degeaba ai 3-4 pop-uri si bannere peste tot sa faci afisari ca oricum vei primi un cpm mic la final, cei ce va platesc la cpm defapt va dau bani in functie de conversiile obtinute pe oferte cpa, cpi, cpl sau atunci cand vand la click.. e un sistem hibrid de oferte cpa, cpi, cps, cpl, cpc ca sa spun asa. Noi din toate astea nu folosim cpc pentru ca vine lumea cu iframe-uri
. As mai adauga o alta parte importanta ce tine de optimizare reclame pe site si SEO ce pe termen scurt iti poate aduce castiguri bune dar pe termen lung sa iti bubuie site-ul: TIPOLOGIA DE RECLAME pe care o arati utilizatorilor tai. De exemplu ofertele de tip alerta antivirus sau cele ce blocheaza browserul... cum crezi ca reactioneaza publicul la ele? Fii sigur ca Google "vede" asta si vei fi "recompensat" pe masura. Sunt ok daca aveti site-uri de tip spam, le bubui si faci altele dar daca aveti pretentia de ceva pe termen lung va invit sa cititi
Google Guideline pentru Quality Raters la sectiunea ADS pagina 31, sunt cateva randuri
(Ar trebui sa cititi tot ghidul, sunt multe informatii ce va pot ajuta sa aveti performante mai bune si sa evitati penalizarile)