Daca nu acorzi atentie la promovarea pe facebook si alte retele costurile tale pot fi mai mari cu 1000% si conversie foarte mica.
Ideea la acest topic mi-a venit aseara cand am vazut o reclama pe facebook.
Reclama era adresa femeilor si pentru persoanele care locuiesc in Romania.
Greselile la campanie.
1. autorul a ales persoanele care vorbesc limba romania si nu a specificat ssa fie afisata doar persoanelor care locuiesc in romania. Cand am intrat pe site m-am uitat la livrare si chiar am simulat o comandat unde am vazut ca livreaza doar pe teritoriul Romaniei.
2. produs dedicat special femeilor iar eu sunt barbat si nu trebuia sa vad reclama.
Doua greseli mici pentru unii dar care pot ridica costurile foarte mult. Pentru ca reclama era una care atragea cu siguranta a primit multe click fara o comanda la produs care a ridicat cosuturile la campanie si conversie mica.
Cand faceti o campanie pe facebook, adword sau orice alta retea, incercati sa specificati cat mai mult publicul tinta pentru a avea o conversie buna, asta daca e vorba de comanda la un produs sau un lead. Daca este pentru un site general si nu va intereseaza un public tinta anume nu trebuie sa va stresati prea mult.
Dar si aici in functie de articolul promovat recomand sa fie trimis la publicul care l-ar interesa si nu pe general.
In publicitate online numerele mari nu au valoare asa cum este cand analizezi traficul la site. Cu cat valorile sunt mai mici, cu atat costurile sunt mai mici si conversia este mai mare.
Exemplu:
1. persoane care au setat ca home Romania
2. Locatie Romania
3. Limba Romana
4. Sex - toti
5. Interese: nu este setat
6. Potential 7 milioane useri
7. Buget: nu este setat
1. persoane care au setat ca home Galati, Romania
2. Locatie Galati, Romania
3. Limba Romana
4. Sex - toti
5. Interese: nu este setat
6. Potential 240 mii useri
7. Buget: nu este setat
Ideea la acest topic mi-a venit aseara cand am vazut o reclama pe facebook.
Reclama era adresa femeilor si pentru persoanele care locuiesc in Romania.
Greselile la campanie.
1. autorul a ales persoanele care vorbesc limba romania si nu a specificat ssa fie afisata doar persoanelor care locuiesc in romania. Cand am intrat pe site m-am uitat la livrare si chiar am simulat o comandat unde am vazut ca livreaza doar pe teritoriul Romaniei.
2. produs dedicat special femeilor iar eu sunt barbat si nu trebuia sa vad reclama.
Doua greseli mici pentru unii dar care pot ridica costurile foarte mult. Pentru ca reclama era una care atragea cu siguranta a primit multe click fara o comanda la produs care a ridicat cosuturile la campanie si conversie mica.
Cand faceti o campanie pe facebook, adword sau orice alta retea, incercati sa specificati cat mai mult publicul tinta pentru a avea o conversie buna, asta daca e vorba de comanda la un produs sau un lead. Daca este pentru un site general si nu va intereseaza un public tinta anume nu trebuie sa va stresati prea mult.
Dar si aici in functie de articolul promovat recomand sa fie trimis la publicul care l-ar interesa si nu pe general.
In publicitate online numerele mari nu au valoare asa cum este cand analizezi traficul la site. Cu cat valorile sunt mai mici, cu atat costurile sunt mai mici si conversia este mai mare.
Exemplu:
1. persoane care au setat ca home Romania
2. Locatie Romania
3. Limba Romana
4. Sex - toti
5. Interese: nu este setat
6. Potential 7 milioane useri
7. Buget: nu este setat
1. persoane care au setat ca home Galati, Romania
2. Locatie Galati, Romania
3. Limba Romana
4. Sex - toti
5. Interese: nu este setat
6. Potential 240 mii useri
7. Buget: nu este setat